Äntligen helg!

Jag har verkligen sett fram emot den här helgen. Veckan har varit fullspäckad och jag har inte varit hemma en ända kväll. Såg fram emot att mysa med barnen igår kväll. Noel och jag va på barnkalas hos Alex på em. Vi åt ganska sen middag och sedan hyrde Chrille och Noel film. Noel valde spindelmannen.....som han INTE gillade:-) Tack och lov för det. Vi hyrde en annan som jag snart skall berätta om.
Kvällen blev jättemysig ända tills vi satte på vår film!
Fredagkvällen spenderade jag i mölndal hos min gamla jobbarkompis Siv! Kerstin. Ann Siv och jag hade vinkväll. För arbetade vi tillsammans men nu träffas vi jättesällan. Ann hade jag inte sett på 6 år....då bor hon ändå i Lindome!
Vi hade iallafall jätteroligt och pratade gamla minnen..

KERSTIN!
 
Ann och Siv
           

Trots att åldersskillnaden är nästan 30 år har vi hur kul som helst!
Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Bra kort, synd bara att Ann inte vågar visa hur hon ser ut, hon är ju dock inte äldst. En fråga, vad heter filmen som var så gripande? Kram

2008-11-09 @ 18:27:44
Postat av: kerstin

Bra kort, synd bara att Ann inte vågar visa hur hon ser ut, hon är ju dock inte äldst. En fråga, vad heter filmen som var så gripande? Kram

2008-11-09 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0