Fredagsmys.

En jobbig fredag har det varit idag. Barnen har varit lite på tvären och kanske jag också.
Varit och firat Linda på förmiddagen, hon bjöd  på god mat och kladdkaka. Barnen va trötta och väldigt griniga. Kan inte hanskas med Noel när han är övertrött. Då brinner det  knutarna. Väl hemma somnade alla på soffan:-) Meja har ramlat och gjort illa sig i foten. Hon kan inte stödja på den, och blir väldigt ledsen när hon går. Hoppas det e bättre i  morgon annars får vi kolla upp det.
Tacos till middag som vanligt!
Nu sitter Chrille och läser och jag väntar på att klockan skall bli åtta!
Blir en tidig kväll....e fortfarande väldigt trött!


 

Kommentarer
Postat av: Hansa

Hoppas att det gick bra med Mejas fot. Fredagsmys kan också vara 2 för 39:-

2009-03-07 @ 17:21:33
Postat av: Julia

2 för 49 va det väl?? eller va det bara 39...skit billigt och jättegott. Men det e ju bättre med hela backar eller:-)

Saknar den tiden....

2009-03-07 @ 19:50:44
Postat av: veronica

imorgon behöver du inte skriva någonting, då är det fredagsmys igen...hoppas ni mår bra!!

2009-03-12 @ 18:46:45
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: Catharina

Juliakakan min darling. Hallåååå har du gått i ide eller ? Pöss

2009-03-14 @ 11:40:37
URL: http://www.metrobloggen.se/cathscorner
Postat av: Anonym

Juliakakan min darling. Hallåååå har du gått i ide eller ? Pöss

2009-03-14 @ 11:41:21
Postat av: Marri

Hej! Kul att du hittade in till min blogg :) Var du inne i butiken idag? Du får gärna hojta till när du kommer, tycker det är superkul att träffa bloggare i verkligheten.



Trevlig helg! Marri på Sprallis

2009-03-20 @ 23:31:21
URL: http://sprallisbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0