Söndag;-)

Jag jobbade 9-14,30 idag. Blev inbeordrad så det blir goa pengar:-) När jag kom hem tog vi med granntösen och gick till lekplatsen. Det är så bra här för trots lite småtråkigt väder är det alltid mycket folk ute. Barnen lekte och Chrille och jag andades ut.. Nu är hela familjen rena efter söndagsduschen/badet.
Köket äralldeles tomt och kyl och frys framdragna.
Imorgon kommer målaren och skall börja. Skallbli så roligt när det blir klart. Imorgon skall jag iväg och köpa ny fönsterbräda..(man hittar fula saker här hela tiden) UT UT UT!!!!
Men när denna veckan är slut har vi äntligen ett fint kök....både på utsidan och insidan...Skall rensa också:-)
Imorgon gör vi ett nytt försök med dagisvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0